درمان سر درد همراه با بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان سر درد همراه با بیماری کلیه پلی کیستیک

درمان سر درد همراه با بیماری PoliquísticaPKD کلیه یک بیماری کلیوی به ارث برده است. این امر باعث کیست پر از مایع به شکل در کلیه ها. PKD می تواند عملکرد کلیه را مختل و باعث نارسایی کلیه است. علاوه بر این، بسیاری از علائم رخ می دهد و سردرد یکی از عوارض PKD است. خب، چه راهی برای درمان سردرد در PKD است؟

درمان سردرد در ارتباط با بیماری کلیه پلی کیستیک

سردرد که شدید بوده یا به نظر می رسد احساس متفاوت از سردرد را می توان با رگ های خونی آنوریسم-باد در نقاط در مغز ایجاد می شود. این آنوریسم می توانید پشت سر هم، که می تواند به عواقب جدی منجر شود. سردرد همچنین می توانید با فشار خون بالا ایجاد می شود. علاوه بر این، تجمع مواد زائد و سموم در خون همچنین می توانید سردرد شود.

در بیمارستان ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری، توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. این درمان می تواند کیست های کلیوی را کاهش می دهد و بهبود عملکرد کلیه به منظور از بین بردن سردرد از ریشه.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این است که توسط کارشناسان ما پس از سالها آزمایش بالینی ایجاد شده است. این است که در TCM (طب سنتی چینی) است. داروهای چینی پودر میکرونیزه برای اولین بار و پس از آن در دو کیسه دارو قرار داده است. با کمک دستگاه اسمز و مواد تشکیل دهنده فعال مایع نافذ در داروهای چینی می تواند آسیب مستقیم کلیوی را وارد کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تنها در چین در دسترس است به طوری که بیماران خارجی نیاز به رسیدن به چین برای درمان.

چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy PKD؟

در این روش درمانی به خارج استفاده و بیماران فقط باید به ماندن در بستر به این درمان است. آن را مانند یک ماساژ و احساس بسیار راحت است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند هر دو کیست های بزرگ و کوچک کلیوی را کاهش دهد. و مواد تشکیل دهنده فعال در کیسه های فوق العاده خرد تواند کمک به افزایش نفوذپذیری دیواره کیستیک و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کامل. برخی از بیماران در ایالات متحده، استرالیا، ژاپن و هند، و غیره به بیمارستان ما برای درمان آمده است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نه می تواند کیست های کلیوی خود را ناپدید می شوند اما در واقع می تواند باعث کیست های کلیه کوچکتر، شما می توانید پیشرفت PKD کند می کند. شما هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بالا همراه با این اختلال است.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر ما واتساپ مشورت: 8615732170898. ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.





:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: